Prezentacja na powitanie
Informatyka z Korczakiem, czyli jak uczyć TIK interdyscyplinarnie - Grażyna Gregorczyk
Nie bójmy się Pythona – Katarzyna Olędzka
- Nie bójmy się Pythona - prezentacja
Trudne wybory i konkursy informatyczne – Wanda Jochemczyk, Krzysztof Chechłacz
- Trudne wybory i konkursy - prezentacja
Fraktalny dzień Scratcha – Witold Kranas
- Prezentacja - Scratch - W. Kranas
- Wizerunek w sieci - granice naszej prywatności - prezentacja
Warsztaty – 1 tura:
Wprowadzenie do programowania z wykorzystaniem Scratch’a 2.0 – Witold Kranas
BYOD – Dorota Janczak i Izabela Rudnicka - w miarę możliwości uczestnicy przynoszą własne urządzenia mobilne (tablety, smartfony, czytniki e-booków
Trzeci wymiar fotografii – Agnieszka Borowiecka
Python w gimnazjum - Wanda Jochemczyk, Katarzyna Olędzka i Agnieszka Samulska
Warsztaty – 2 tura:
Office 365 w edukacji – Michał Grześlak
Narzędzia Web 2.0 – Hanna Basaj
Python z żółwiem w szkole podstawowej - Wanda Jochemczyk, Katarzyna Olędzka i Agnieszka Samulska
Co nauczyciel zajęć komputerowych i informatyki może zaproponować przyrodnikom? - zespół Centrum Technologii Nauczania.
Zachęcam do wysłuchania Salmana Khan o zintegrowanej edukacji (blended learning)
W konferencji wzięło udział:
- 94 osoby (92 podpisane na liście), zapisanych - 133, zjawiło się niezapisanych 7 osób
w warsztatach:
1 tura:
1. Wprowadzenie do programowania z wykorzystaniem Scratch’a 2.0 – Witold Kranas, s. 15 - 22 osoby (zapisanych 43, niezapisanych 2)
2. BYOD
– Dorota Janczak i Iza Rudnicka - w miarę możliwości uczestnicy
przynoszą własne urządzenia mobilne (tablety, smartfony, czytniki
e-booków), s. 10 - 12 osób (zapisanych 18, niezapisanych 2)
3. Trzeci wymiar fotografii – Agnieszka Borowiecka, aula - 28 osób (zapisanych 48)
4. Python w gimnazjum - Wanda Jochemczyk, Katarzyna Olędzka i Agnieszka Samulska, s. 12 - 21 osób (zapisanych 25, 1 niezapisana)
2 tura
1. Office 365 w edukacji – Michał Grześlak, s. 12 - 19 osób (zapisanych 35 osób)
2. Narzędzia Web 2.0 – Hanna Basaj - aula - 25 osób (44 zapisane, 4 niezapisane)
3. Python z żółwiem w szkole podstawowej - Wanda Jochemczyk, Katarzyna Olędzka i Agnieszka Samulska, s. 15- 20 osób (39 zapisanych, 1 niezapisana)
4. Co nauczyciel zajęć komputerowych i informatyki może zaproponować przyrodnikom? - zespół Centrum Technologii Nauczania, s. 10 - 5 osób (9 zapisanych)